Ennek az új Alfának a láttán mindenki elismerően csettinthet
Az olaszok egy valamihez nagyon értenek. Ez pedig nem más, mint a dögös autók rajzolása.
Az olaszok egy valamihez nagyon értenek. Ez pedig nem más, mint a dögös autók rajzolása.
Szeptember 5-én rajtol el az idei Frankfurti Autószalon, de előzetesen már több nagy gyártó is jelezte, nem vesz részt rajta. Az ok prózai: túl drága, és egyre kevésbé éri meg nekik.
A hagyományos értelemben vett autózás utolsó órájában vagyunk, erre figyelmeztet most a Lexus.
Miközben az olaszországi kerékpáros körverseny, a Giro d’Italia Európa egyik legmagasabban fekvő hágóját a Stelviót mászta meg, az Alfa Romeo is bevállalt egy olyan küldetést, ami igazán megizzaszthatja. Kijöttek az első szabadidő-autójukkal, amelynek eladások terén (is) helyre kellene tennie a márkát.
Az autógyártók néha igen furcsa extrákkal spécizik fel egyes modelljeiket. Mutatjuk, hogy milyen turpisságot eszelt ki az Alfa Romeo.
Ennek az ikonikus kasztnis versenyautónak olyan hangja van, amit simán megirigyelhetnek a jelenlegi Forma 1-es járgányok.
Az olaszok ismét bebizonyították, nagyon tudnak autót rajzolni, majd képesek azt úgy hangolni, hogy ne a megérkezés, hanem maga az utazás legyen az élmény.
Ettől az elképesztően gyönyörű vonalvezetésű, háború előtti olasz sportkocsitól gyorsan leesett az állunk.
Bár az Alfa Romeo soha nem volt azzal vádolható, hogy hiányozna a stílusosság az autóiból, de sosem árt valami igazán látványos, csúcskategóriás darab is a palettáról.
Az addig rendben van, hogy az 510 lóerős Quadrifoglio sportváltozatról van szó, amiben csak 5788 kilométer van, de pár millióval többért már újat lehet venni.
A ködszitálás és a forgalom miatt „csak 295” kilométer/óráig merészkedett a sofőr. Azért ez is elég impozáns.
A napokban kezdték meg a Giulia forgalmazását a briteknél, melynek alkalmából ráeresztették a QV sportmodellt a Silverstone-i versenypályára, ahol leragasztott ablakokkal kellett végigtalálnia a sofőrnek.
Februárban kerül kalapács alá a versenyautó, amiért 1,4 milliárd forintot is adhat az új gazdája.
Bemutatkozott az Alfa Romeo Stelvio. Rögvest a legvadabb modellel a Quadrifoglioval, amelynek orrában egy Ferrari-eredetű biturbó benzinmotor dolgozik. Persze készül visszafogottabb polgári kivitel a Stelvioból 2.0 literes turbós négyhengeressel.
Szépen csipegetik lefelé az rekordidőket mostanság az új modellek a Nürburgringen.
A hegyi felfutókra épített pillekönnyű versenygép szénszálas váza, motorja és néhány karosszériaeleme is az utcai modellből maradt meg.
Az 1929-es Alfa Romeo 6C-ből már csak egy maroknyi van a világon, nem csoda, hogy megkérik az árát.
Nehéz megmondani, mióta várnak az olasz autórajongók egy igazi jó Alfára. Több mint tíz éve már, vagy még régebben, 30 éve? Itt az új Alfa Romeo Giulia, és egy érzelmektől átfűtött alfás elemzés.
Úgy néz ki, megették az első lépéseket az olasz márkánál egy szabadidő-autó irányába. Legalábbis erre következtetni abból, hogy az anyacég a Fiat-Chrysler Automobiles levédette a nevet.
Átadták az olasz rendőrségnek az Alfa Romeo új modelljének speciális változatait. Mondhatni, újabb látványossággal bővültek Róma és Milánó utcái, ahol a kocsik járőröznek majd.