Ennek az új Alfának a láttán mindenki elismerően csettinthet
Az olaszok egy valamihez nagyon értenek. Ez pedig nem más, mint a dögös autók rajzolása.
Az olaszok egy valamihez nagyon értenek. Ez pedig nem más, mint a dögös autók rajzolása.
Szeptember 5-én rajtol el az idei Frankfurti Autószalon, de előzetesen már több nagy gyártó is jelezte, nem vesz részt rajta. Az ok prózai: túl drága, és egyre kevésbé éri meg nekik.
A hagyományos értelemben vett autózás utolsó órájában vagyunk, erre figyelmeztet most a Lexus.
Az autógyártók néha igen furcsa extrákkal spécizik fel egyes modelljeiket. Mutatjuk, hogy milyen turpisságot eszelt ki az Alfa Romeo.
Ennek az ikonikus kasztnis versenyautónak olyan hangja van, amit simán megirigyelhetnek a jelenlegi Forma 1-es járgányok.
Az olaszok ismét bebizonyították, nagyon tudnak autót rajzolni, majd képesek azt úgy hangolni, hogy ne a megérkezés, hanem maga az utazás legyen az élmény.
Ettől az elképesztően gyönyörű vonalvezetésű, háború előtti olasz sportkocsitól gyorsan leesett az állunk.
A napokban kezdték meg a Giulia forgalmazását a briteknél, melynek alkalmából ráeresztették a QV sportmodellt a Silverstone-i versenypályára, ahol leragasztott ablakokkal kellett végigtalálnia a sofőrnek.
Szépen csipegetik lefelé az rekordidőket mostanság az új modellek a Nürburgringen.
A hegyi felfutókra épített pillekönnyű versenygép szénszálas váza, motorja és néhány karosszériaeleme is az utcai modellből maradt meg.
Nehéz megmondani, mióta várnak az olasz autórajongók egy igazi jó Alfára. Több mint tíz éve már, vagy még régebben, 30 éve? Itt az új Alfa Romeo Giulia, és egy érzelmektől átfűtött alfás elemzés.
Úgy néz ki, megették az első lépéseket az olasz márkánál egy szabadidő-autó irányába. Legalábbis erre következtetni abból, hogy az anyacég a Fiat-Chrysler Automobiles levédette a nevet.